Licznik odwiedzin

piątek, 11 listopada 2011

Szydełkowy wieczór

I kolejna serwetka ukończona :) Teraz czeka tylko na wykrochmalenie :) W zasadzie to już zaczęłam kolejną pracę, tym razem robię aniołka :)W końcu święta za pasem :)
A oto serwetka :


Ma 40 cm średnicy i została zrobiona na podstawie wzoru z francuskiej gazety .

Chciałam też pokazać  wcześniejsze  moje prace które zrobiłam tutaj we Francji

serweta 60 cm średnicy


świecznik



i serwetki :


a na koniec łabędzie :


Zrobiłam jeszcze kilka serwetek,ale rozdałam moim francuskim znajomym i nie pomyślałam by zrobić zdjęcia.
Jak tylko skończę aniołka to napewno Wam pokażę :)
To tyle na dziś :) Kolorowych snów Wam życzę :)

1 komentarz:

Szydełkowe czary-mary pisze...

Cudowne prace mnie nie za często udaje się robić serwetki .
Pozdrawiam z chłodnego Krakowa.