Licznik odwiedzin

środa, 13 listopada 2013

Julka

Witajcie :)

Ostatnio pisałam o mojej chęci posiadania stojącej lalki
o dużych stopach :)
Ale nie uszytej tylko zrobionej na szydełku :)
No i oczywiście nie kupionej bo to byłoby zbyt proste :)

Dwa tygodnie trwała praca nad Julką :)
Ale jest :) I jestem z niej zadowolona choć idealna nie jest :)
Ale przynajmniej wiem co zmienić w następnych, 
bo na pewno kolejne powstaną :)

Julka ciałko ma zrobione na szydełku, różowe bo to była jedyna
wełna z której mogłam ją zrobić :)
Sweterek zrobiony jest na drutach, buciki i skarpetki na szydełku 
a sukienka uszyta ( ona mi sprawiła najwięcej kłopotu 
bo jak na razie szycie nie jest moją mocną stroną :)

Julka ma całe 55 cm wzrostu i sama stoi :)

Oto ona :





 A tutaj Julka i Madlen razem :) 


W listopadzie minęło 2 lata jak prowadzę bloga...
Jak ten czas szybko umyka...

Witam cieplutko Nowe Obserwatorki i dziękuję za odwiedzinki :)
Pozdrawiam serdecznie!

23 komentarze:

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Super lala, i wielu kolejnych lat blogowania życzę.papa

MarzenkaMarzenka pisze...

Duże jest piękne, czyż nie ☺ Pozdrawiam

Unknown pisze...

Jaka ona śliczna!!
Też mi się marzy taka panna dla córci mojej przyjaciółki, ale zanim mi jakaś wyjdzie...

Rocznicy bloga gratuluję i życzę kolejnych szczęśliwych lat blogowania :D

jez pisze...

Śliczna lala !
Gratuluję 2 latek :)

miły drobiazg pisze...

No, no, udała CI się Julka. Jest świetna! pozdrawiam.

ankaskakanka pisze...

Bardzo ładna. Pozdrawiam

violi igłą malowane pisze...

Śliczna ...

ToTylkoJa pisze...

Świetna lala! Bardzo mi się podoba:)

Pozdrowienia!:))

Violinowo pisze...

Julka jest idealna. Bardzo podobają mi się lale i inne zwierzątka robione na szydełku :)

Unknown pisze...

Hello from Spain: awesome dolls. I like the doll with big feet. Very cute. Great job. Keep in touch

Ewa pisze...

Twoje lalki są zawsze cudne - jesteś mistrzynią !

Unknown pisze...

Cudowna! Jest idealna. Wspaniała. Moim zachwytom nie ma końca, bo bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba :-) I te duże stopy... cudo! Sukienka i sweterek śliczne.
Pozdrawiam serdecznie.

Mama.Programistka pisze...

o wow laleczka jest cudowna !!! :)

Unknown pisze...

Jestem zachwycona Twoimi pracami.
Same cudeńka Pozdrawiam

ashki pisze...

Lala jest po prostu śliczna:)))

Promyk pisze...

Obie lale są naprawdę rozkoszne i piękne. Chylę czoła przed twoim talentem.:)

Gosia pisze...

Świetna z niej babeczka:)

Wioletta G pisze...

Piękna , bardzo mi się podoba! Pozdrawiam:)

sandy sandhu pisze...

Congrats for completing 2 years. You Can Enter For Leggings Giveaway On My Blog. Fashion Talks

Unknown pisze...

piękne laleczki teraz tylko robić ubranka na drutach kolorowe.

Margaret pisze...

Genialna jest Twoja Julka Kasiu. Oczy mi się śmieją do niej. Pozazdrościć talentu. Gratuluję. Pozdrawiam cieplutko z deszczowej i wietrznej Irlandii :)))

dotka pisze...

Świetna lala :)

niw@ pisze...

piękne lale:-D aż dziw że ta jedna taka wielka:-D
marzenie nie jednej dziewczynki taka wielka lala i do niej ubranka:-)
pozdrawiam serdecznie:-)