Licznik odwiedzin

środa, 14 grudnia 2011

Szydełkowy łabędź i serwetka

Witajcie :)
Święta już niedługo a ja nie rozstaję się z szydełkiem :) Zaczęłam robić serwetkę, ale ją odłożyłam bo potrzebuję mieć na koniec tygodnia gotowe 3 Aniołki. W tej chwili mam że tak powiem półtora :) Jeden się już prawie wysuszył,drugiemu robię skrzydła a trzeci dopiero będzie robiony :)
Niedawno skończyłam serwetkę i łabędzia i je chciałabym Wam pokazać :)
Pierwszego pokażę łabędzia :) Nie jest duży, podstawa serwetki ma 12,5cm , wysokość łabędzie to 6 cm,środek między skrzydełkami jest pusty i można tam włożyć np tiul :)
 A oto i on :





Serwetkę zrobiłam w/g  wzoru z francuskiej gazety :) Jeszcze nie jest wykrochmalona bo muszę sobie krochmal  z Polski przywieźć, a wodą z cukrem lepiej kolorowych serwetek nie usztywniać bo mogą pozostać na nich  białe plamy.
Serwetka ma 26 cm średnicy,po usztywnieniu powinna mieć parę cm więcej :)


A jeśli komuś wzór się spodoba to proszę oto schemat tej serwetki : 


Ja uciekam już do robienia Aniołków a Wam życzę miłego dnia !

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kiedy rankiem się Obudzisz
słowa te przeczytasz.
One chcą dziś mówić
i Ciebie przywitać.
Radosnego dnia Ci życzę
i ukojenia od rana.
Usłysz serca ciszę,
tam jest piękna wiara.
Niech ten dzień dla Ciebie
będzie wspaniały…
Niech przyniesie zmian wiele
i będzie nadzieją owiany...Miłego dnia życzę Tobie.
Pozdrawiam cieplutko i radośnie...

Anka pisze...

Śliczny łabędź i serwetka również!

Anonimowy pisze...

NASTAŁ NOWY DZIEŃ
Z NIM NOWE WYZWANIA
UŚMIECHEM WITAM WAS
POZDRAWIAM MILUTKO

Anonimowy pisze...

bardzo się cieszę, że trafiłam na Twój blog:) bardzo mi się podoba i jeśli pozwolisz rozgoszczę się:) Piękne rzeczy tworzysz!!! Twój KOT to naprawdę niezły model, piękne zdjęcia mu robisz:))) Rudzielec Pinio jest fantastyczny!!! Zapraszam do mnie jeśli tylko będziesz miała chęć:) Pozdrawiam cieplutko:)))