Licznik odwiedzin

wtorek, 7 lutego 2012

Haft richelieu

Witajcie :)

Na początku bardzo cieplutko chciałabym przywitać i pozdrowić nowe Obserwatorki , a także serdecznie podziękować za odwiedzinki i komentarze pod poprzednimi postami :)
Z wielką przyjemnością też odwiedzam Wasze blogi bo naprawdę takie cudeńka można tam pooglądać że czasem to aż mi szczęka opada z wrażenia :)

A dziś chciałabym  pokazać Wam serwetę, która zaczęłam spory czas temu ( liczony w latach hihi ) Ostatnio jak byłam w Polsce to ją zabrałam, dokończyłam i dziś Wam prezentuję :




Nie wiem czy też tak macie ale ja nie mogłam dodać zdjęć bezpośrednio z komputera tylko musiałam wysyłać do albumu Picasa a dopiero potem tutaj,wcześniej tak nie było :(

Dziś tylko tyle bo zaraz muszę zmykać do pracy :)Życzę wszystkim dużo słonka i ciepełka!!!

10 komentarzy:

Giga pisze...

Serwetka cudo i wymagała wiele pracy i umiejętności. Sprawa zdjęć - ostatnio było normalne, a teraz jeszcze nie wiem. Przekonam się dzisiaj lub jutro. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

super serwetka piękna

Za oknami mroźny wiatr,słupek rtęci na dół spadł.
Z domu wyjść się nie chce wcale,
szukam ciepła w blogach stale.
Z tą nadzieją tu przybywam i życzenia Ci zostawiam,
by radośniej się zrobiło i na sercu było miło....
....serdecznie pozdrawiam.....
Gdy będziesz czytać te słowa
i głowę pochylisz nad treścią tej zwrotki,
wiedz, ze w jej wnętrzu dla Ciebie się chowa
mój UŚMIECH i BUZIACZEK SŁODKI

Sylwia pisze...

Masz zacięcie,taki haft wymaga cierpliwości.Super wyszła ta serwetka.A co do zdjęć to dziś nie sprawdzałam ale wczoraj wszystko działało normalnie,bynajmniej u mnie.
Pozdrawiam cieplutko w ten mroźny dzionek.

Wioletta G pisze...

O jakie sprawne rączki posiadasz, śliczna serweta . Pozdrawiam:)

Joanna pisze...

bardzo ładna...
ja też mam trochę prac co to latami robiłam

Kamilla pisze...

Serweta przepiekna, podziwiam , bo wyobrazam sobie jaka musiala byc pracochlonna, pozdrawiam serdecznie:)

Anna pisze...

Przepiekna serweta,podziwiam Twoja cierpliwosc:) Pozdrawiam serdecznie:)

w związku z nitką pisze...

Dobrze, że ją skończyłaś i że nie zalega w jakiejś przepastnej szufladzie, tylko cieszy nasze oczy. Jest tego warta :)

kryska pisze...

Serwetka piękna, witam u mnie i zapraszam :)

Anonimowy pisze...

Przepiękna serweta, bardzo mi się podoba! Dużo pracy i cierpliwości! Pozdrawiam cieplutko:)))