Licznik odwiedzin

niedziela, 20 maja 2012

Metamorfoza czyli jak z blondynki stałam się ruda :)

Witajcie :)
Rude włosy podobały mi się od zawsze :)
Ale nigdy nie miałam odwagi
by tym kolorem pokryć swoje włosy.
Będąc we Francji nie mam jak iść do fryzjera
ceny odstraszają i nie znam na tyle języka.
Pasemka robiłam w Polsce i to w grudniu
więc odrosty masakryczne
no i siwizna pomału zaczyna się pokazywać :(
Tak więc powiedziałam sobie 
raz kozie śmierć, przecież jak co 
to mnie tu nikt nie zna, he he
No i wczoraj przerobiłam się 
na ruda wiewiórę :)
I co najważniejsze jestem zadowolona :)
A i mężowi i synom też się podobam  :)

Tak wyglądam teraz:


A teraz pokażę wam lalki zakupione 
w poprzednią niedzielę na brokancie :)

Mała, śliczna, porcelanowa baletnica :





I dwie lalki które wypatrzył mój mąż :)



I jeszcze kupiłam 2 duże, stojące lale.
Teraz mam je 4 sztuki :)






Kupiłam tez misia, 
nie mogłam się oprzeć :)



No i kolekcja moich trupkowych Barbie
powiększyła się o kolejne 12 szt, hi hi
Teraz mam ich 17, ale pokażę je w następnym poście :)
Kupiliśmy jeszcze kilka różnych rzeczy, 
ale o kiedy indziej :)

Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia życzę :)

44 komentarze:

Izabela pisze...

Pięknie Ci w rudym. Ja mam mile skojarzenie z tym kolorem: od razu widzę Anie z Zielonego Wzgórza.
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Rudzielce wszystkich krajów łączcie się:))) ja też rude dziewcze jestem:) Pięknie Ci w rudych włoskach, bardzo pasują do Ciebie!!!
Laleczki urocze! Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę:)))

Krejzolita pisze...

ladnie ci w tym kolorku:)

halszka pisze...

Wyglądasz super i nie ma co żałować wydanych pieniążków.Każdej z nas jest potrzebna jakaś odmiana dla lepszego samopoczucia.Laleczki cudne - pozdrawiam

zizi pisze...

Piekny kolor wlosow!
Za mna tez chodzi rudy juz od dawna :)
...jeszcze sie nie odwazywam, ale mam nadzieje, ze i na mnie przyjdzie czad.
Pozdrawiam

Violetta pisze...

zarąbiście Ci w tym kolorze :))) nigdy więcej wypłowiałej blond czuprynki a lalki są piekne :)) pozdrawiam Viola

Justyna pisze...

I lalki i misiak cudne, ale to nic przy Twojej metamorfozie...pięknie!!! pozdrawiam

Wygnanko pisze...

Pasuje Ci ten kolorek :)

k studio handmade pisze...

Ruda!!! - jesteś niezła:)))
świetnie wyglądasz, choć nie wiem jak było przedtem, ale myślę, że też było świetnie:)Lale cudne, pozdrawiam

Diana Art pisze...

Pięknie Ci w rudym

Joanna pisze...

Cudnie Ci w rudym kolorku :))) Rudy jest bliski memu sercu.
A laleczki prześliczne. Pozdrawiam słonecznie :)

Alicja pisze...

Fajna z Ciebie ruda laska.Ta porcelanowa baletnice moge ukrasc i grzechu miec nie bede bo mi sie okrutnie podoba pozostala kolekcja lal tez swietna..chyba to jakies hobby bo juz sporo lal nazbieralas..

Joanna pisze...

Kasiu, Kasiu ... piękne są Twoje laleczki ale ... cudnie wyglądaśz z rudymi włosami a przede wszystkim masz nietuzinkową fryzurkę ... !!!

Wioletta G pisze...

Kolorek wyszedł ci super, pasuje do ciebie. Pozdrawiam:)

Kamilla pisze...

Kolor rewelacyjny, a co najwazniejsze to wyglada jak Twoj naturalny, dobrze dopasowalas, od dzisiaj mowie do Ciebie Ania z Zielonego Wzgorza, lalki cudne , ciekawe co Ty z nimi teraz wymyslisz, pozdrawiam serdecznie:)

ankaskakanka pisze...

Wierz mi mój mąż zawsze obejrzy się za rudą. Blondyny nie, czarne tylko metalówy ale rude zawsze. ja też mam rudy, choć bledszy, ale kto wie, może następnym razem... Lale fajowe. Pozdrawiam

Robótki Tereski pisze...

Wspaniały kolor-pięknie Ci w nim.
Porcelanowe lale super.pozdrawiam

jewel snake pisze...

piękny kolor, bardzo Ci pasuje!
ta porcelanowa blondynka jest prześliczna!! ma taką słodką buzię!

Szydełkowe czary-mary pisze...

Ładnemu w każdym kolorze jest ładnie .Jeżeli chodzi o lalki to imponująca kolekcja .

Katarina79 pisze...

Rudy pasuje Ci jak najbardziej :) I to zielone ponczo,które masz na sobie pięknie odbija kolor Twoich włosów :)
Porcelanowych laleczek zazdroszczę :) Prześliczne :)

HaftyTiny pisze...

REWELACJA, MOIM ZDANIEM DUŻO CIEKAWIEJ W RUDYM:) I ten zielony szal, bombowy! A laleczki cudne i kruche, jak to damy:)

Juta pisze...

No cóż, będę banalna bo tyle osób przede mną już Ci to powiedziało.Zostaje mi potwierdzić, że wyglądasz rewelacyjnie.
Lalki fantastyczne.
Pozdrawiam serdecznie

Halinka pisze...

Śliczny z Ciebie rudzielec!!! Miłego wieczoru

Gosia pisze...

Kasiu, pięknie wyglądasz! Do tarzy Ci w tym kolorku:)

Baloska pisze...

Cóż za piękny rudzielec:)))

haftyśka pisze...

Do twarzy Ci w tym rudym! to kolor dla osób z charakterem, a Ty niewątpliwie go posiadasz :)

Dorota pisze...

Pięknie wyglądasz, wpisałam się poniżej ale to nic. ;) Chętnie poodwiedzam Twój blog. :)

Shasarignis pisze...

it's so noce !

wizaz21 pisze...

sliczny kolorek i slicznie Ci w nim oj fajne makijaze mozna skomponowac z takim kolorkiem

Iwona pisze...

Ślicznie wyglądasz:)A laleczki piękne:)

B pisze...

Piękny kolor włosów! Też mam rude:)

Unknown pisze...

Ślicznie Ci w tym kolorze:)
Pięknie wyglądasz:)
A laleczki piękne:)

ashki pisze...

Piękny kolor włosów i cudne zakupy:)

Emilia pisze...

Piękne lalki :)
Pozdrawiam

Mars collector Barbie pisze...

Moim skromnym zdaniem, zmiana wygląda SUPER!
Fryzura i kolor wyszły tak pięknie, że wyglądają jak z tego drogiego salonu we Francji. :)

Patrycja pisze...

Miś Przesłodki ♥
Kolekcja Lalek Spoko :]
A Co Do Kolorku - Trzeba dokonywać różnych zmian :]
Świetny BLOG ^_^
Zapraszam do siebie *_*
www.everyday-smart.blogspot.com
+ Liczę na nowych obserwatorów ;3

Unknown pisze...

Hello from Spain: I just discovered your blog and I really like your Barbie Pegasus. I also collect Barbies and I have a blog that I invite you to visit:all4barbie.blogspot.com I congratulate you for the clothes that you do to your Barbies. I read that now you live in France. I was in Paris several times. It is a beautiful city. Since I became a follower of your blog and if you keep in touch with blog blog

MILI pisze...

Pasują do Ciebie te rude włosy, świetnie w nich wyglądasz:).

Giga pisze...

Nie powiem inaczej, jak moi poprzednicy - świetnie Ci w tym kolorze włosów. Zakupy udane, a szczególnie baletnica. Pozdrawiam.

PASJA Pracownia Rękodzieła pisze...

Cudny kolor włosów, sliczne lale i wspaniała pasja! Pozdrawiamy:)

Dorota pisze...

Piękny kolor włosów. Te lale są też prześliczne, zakochałam się w porcelanowej baletnicy, chętnie wyruszę na łowy żeby zdobyć choć podobną. :) Pozdrawiam. :)

niw@ pisze...

Włosy REWELACYJNE !!! Mnie też się takie ostre podobają, choć moje naturalne kiedyś miały kolor miedziany, teraz nie wiem czemu są brązowo-złote :) Naturalne oczywiście, ale korci mnie przefarbować na taki właśnie kolorek. Kiedyś miałam zaczepki co do włosów, od marchewek, choć nie widziałam takiego koloru marchewki, a teraz się wszyscy farbują na taki ostry :) Mnie się BARDZO podoba ! :)
Kolekcja do pozazdroszczenia ! Też mam chopla w tym temacie :)

Piękna Bestia pisze...

świetny kolor! warto było zaryzykować!

BEATA-BECIA pisze...

Z natury jestem ruda...i zawsze mi się ten kolor podobał :)
Laleczki piękne, te na szydełku są cudne,dopracowane w każdym szczególe :)