Licznik odwiedzin

wtorek, 4 września 2012

Szydełkowa Dama - Oliwia

Witajcie :)

Dziś chciałabym pokazać Wam kolejną Damę.
Jest ona szczególna bo robiona z myślą o małym, 
chorym chłopcu, który ma na imię Oliwier :)

O Oliwierku możecie poczytać TUTAJ :)

Dama ta jest wystawiona na aukcji charytatywnej.
Więc jeśli chcesz ją mieć
i jednocześnie spełnić dobry uczynek 
to zapraszam DO LICYTACJI :)

A teraz kilka zdjęć Oliwii :













Jeszcze raz gorąco zachęcam do licytacji :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

34 komentarze:

ashki pisze...

Piękna i jeszcze zrobi tyle dobrego:) Urzekły mnie te dopracowane szczegóły.

ToTylkoJa pisze...

Brakowało mi Twoich dam:)

Smutna historia Olinka, ale chociaż chłopiec ma rodziców, którzy go kochają i wspierają i chcą pomóc.

Pozdrawiam:)

halszka pisze...

Dama bardzo piękna a Twój gest jeszcze piękniejszy.
pozdrawiam serdecznie

Szydełkowe czary-mary pisze...

Cudowna strojnisia .
A ja zrobiłam stelaż do damy i .... zabrakło czasu na zrobienie reszty.

Joanna pisze...

piękna damulka ... gest jeszcze piękniejszy !
pozdrawiam cieplutko

Dorota pisze...

Przecudna dama. :) Bardzo mi się tu wszystko podoba. :)

Alicja pisze...

Sliczna dama jak wszystkie Twoje lale..szlachetny gest..musze dokonczyc moje lale..tylko kiedy?...pozdrawiam milo .)

Alicja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Juliana pisze...

Шедевр! Дуже гарно!!!

xoxo, Juliana
[pjhappies.blogspot.com]

ankaskakanka pisze...

Cudowna ta lala, prawdziwa z niej dama. super że robisz to w imię potrzebujących. Pozdrawiam

Miuki-chan pisze...

Przepiękna dama, cudny kolor włóczki dobrałaś na sukienkę i te brązowe loki. Zachwycająca!

haftyśka pisze...

i znów przeglądam zdjęcia z otwartą buzią! :) śliczna!

ilona lisiecka pisze...

Witaj
Chociaż takich pięknych szydełkowych dam nigdy nie zrobię to z przyjemnością zaglądać będę na Twojego bloga
Pozdrawiam Ilona

Ewa Bera pisze...

Podziwiam urodę dam, precyzję wykonania, piękne i mam nadzieję że znajdzie nabywcę.

Maszaikasza pisze...

Jak zwykle, piękna, dopracowana. Szlachetny gest z Twojej strony taka aukcja.

HaftyTiny pisze...

już ją widzę u siebie :)

Unknown pisze...

Hello from Spain: Olivia is very pretty with the dress and parasol. I applaud you for your gesture to help the child. Keep in touch

jaemigrantka pisze...

Jak zwykle wyjechala mi szczeka!!
Rany!!Ta lalka jest B O S K A!!!
Majstersztyk!

Mala N pisze...

Jest taka piękna... Aż brak słów :)

Sophie pisze...

Hi iam Sophie from Greece!!
The dresses for Barbie are so cute!!Very nice job!!I will be very happy to see you at my blog too.Kisses!

Robótki Marleny pisze...

Cuudoownaaa:)
pozdrawiam, Marlena

Gosia pisze...

Oliwia jest przepiękna!!! Oby sprzedała się jak najdrożej:)

Lacrima pisze...

Jest urocza:)!!!

Unknown pisze...

Wspaniała dama na wspaniałą akcję...

ladyneedle pisze...

przesłodka jest ta lala:)dama z prawdziwego zdarzenia:)

Unknown pisze...

Jest piękna :) Mam nadzieję, że sprzeda się za duże pieniążki żeby pomóc maluszkowi :)

Unknown pisze...

Zapraszam Cię po wyróżnienie:
http://pracowitesloneczko.blogspot.com/2012/09/wyroznienie-i-prezent.html

Ewa Pantak pisze...

Cudowna Dama :)

Ursi Hawerts pisze...

Bardzo fajny gest. Dawanie jest bardzo satysfakcjonujace . Mam nadzieje ze nazbieracie duza sumke :)

zapaLov pisze...

Podziwiam piękna suknia na laleczce. Jak byłam mała to robiłam to samo z firanką ale nawet teraz nie zrobiłabym takiego cuda jak ty.

***
Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, ja również się odwdzięczę.
***
www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

luan pisze...

Cudna jest ta dama. Pozdrawiam :)

Elfie pisze...

podziwiam osoby które szydełkiem potrafią zdziałać takie cuda jak ta czarująca szydełkowa Dama, zasługujesz na pochwale pozdrawiam :))

CzaryMaryDori pisze...

Dama w każdym szczególe - po prostu małe dzieło sztuki jak nic

ania121971 pisze...

Prześliczna i czarująca,nic dodać nic ująć:)