Licznik odwiedzin

czwartek, 23 sierpnia 2012

I po urlopie...

Witajcie :)

4 tygodnie w domu w Polsce minęły w błyskawicznym tempie.
Nie za bardzo chciało mi się wracać do Francji, ale cóż...
Dużym plusem pobytu tutaj jest to, że mam dużo więcej
czasu na robótki niż w Polsce :)
Choć na urlopie nie próżnowałam :)
Powstała kolejna Dama ( jej poświęcę osobny post )
a także Aniołek i serwetka :)

Pierwszego pokażę Aniołka :)
Został on Aniołek Stróżem malusiego synka mojej znajomej :)



Serwetka powstała z 9 kwadratów , wzór zaczerpnięty 
z Sabrina robótki ekstra 4/2012
Tam serwetka była zrobiona z 4 kwadratów
ale ja zrobiłam na zamówienie większą :)
Na zdjęciu serwetka w stanie surowym
bo skończyłam ją w ostatnim dniu pobytu w Polsce
i nowa właścicielka sama musiała ją wyprać i wykrochmalić :)





I na dziś to tyle :)
Serdecznie witam nowe Obserwatorki
i dziękuję z wpisy i komentarze :)
Pozdrawiam serdecznie z upalnej Francji :)

15 komentarzy:

Joanna pisze...

śliczna serwetusia ... wiesz ... nie lubię krochmalić ! i chyba nwet dobrze nie umiem...

Kasiulka73 pisze...

Witaj Joasiu :) ja tez wolę nie krochmalone serwetki ale niektórym to dodaje uroku :) Pozdrawiam :)))

Elżbieta pisze...

Tajemniczy przecudny Anioł i serwetka wyszła ślicznie.
Pozdrawiam.

Juliana pisze...

Beautiful angel!
Wonderful DIY!

Have a great day!
xoxo, Juliana
[pjhappies.blogspot.com]

ashki pisze...

Bardzo uroczy aniołek:)

Wygnanko pisze...

Zazdroszczę takich umiejętności.
Bardzo mi się podobają takie aniołki, ja zamawiałam podobne na choinkę w zeszłym roku.
Pozdrawiam
K.

halszka pisze...

Aniołek uroczy a serwetka cudna.Urlopy mają to do siebie ,że szybko się kończą.Myślę ,że pobyt w Polsce był udany i pracowity.
pozdrawiam

Baloska pisze...

Piękny aniołek - zazdroszczę takich umiejętności:)

jolajka pisze...

Anioł Stróż śliczny:)

Gosia pisze...

Aniołek cudny i serwetka też piękna! Już nie mogę doczekać się odsłony Damy:)

Kamilla pisze...

Uroczy aniolek, tez mi sie marzy taki , ale jakos nie moge sie zabrac, moze do swiat zdaze:) Pozdrawiam serdecznie i na cukireczki do mnie zapraszam:)

Joanna pisze...

Śliczny aniołek :) A serwetka ma ciekawy wzorek. Pozdrawiam

Ewa pisze...

Aniołek niech strzeże maluszka a serwetka super - też wolę nie krochmalone :) ewa

Agnieszka Rucińska pisze...

wow!! śliczna ta serweteczka!!! anielica przepiękna. Pozdrawiam

Unknown pisze...

Hello from Spain: welcome back after a holiday in Poland. This creation is gorgeous ... . We keep in touch.