Licznik odwiedzin

sobota, 11 lutego 2012

Moja Szydełkowa Dama nr 3

Witajcie :)

Dziś chciałabym przedstawić Wam Annę :)
Imię takie otrzymała ponieważ już w trakcie robienia skojarzyła mi się z Anią z Zielonego Wzgórza :)
Ale nie, nie jest ruda :)Ale Ania to romantyczna dusza :) Pełna marzeń, uwielbiająca spacery po łąkach i lasach :) Zakochana w przyrodzie, zachodach słońca :) Uwielbiająca czytać :)
Wszystko te cechy widzę jak na nią patrzę :) Czy mam dobre odczucia sprawdźcie sami :)

Poznajcie Annę : 






















Spódnica ma 35 cm szerokości :) Robiłam ją z wzoru serwety z gazety Sabrina Robótki Ekstra nr 5/2007
Serweta miała 8 motywów ale ja zrobiłam 9 i troszkę inaczej ją zakończyłam :)
Część zdjęć została wykonana w domu a część na dworze w pięknym słoneczku :)
Stąd też różnica w kolorystyce :)
Jednak kolor sukni Anny lepiej oddają zdjęcia robione na śniegu :)

Bardzo serdecznie chciałabym powitać nowe Obserwatorki :)
Dziękuję też za miłe wpisy pod poprzednimi postami :)
Dziękuję Wam, że jesteście i że zaglądacie do mnie :)
Bardzo mnie to cieszy i pozytywnie wpływa na postępy moich prac :)
Z przyjemnością też zaglądam na Wasze blogi :)
Pozdrawiam cieplutko !!!

p.s. miałam chwilowo zakończyć etap Dam, ale wpadłam na pewien pomysł.
I tak powstanie Dama nr 4 :)))

32 komentarze:

Kamilla pisze...

Kasiu, Ania jest przepiekna, cudne wykonanie i ta parasoleczka i koszyczek jak dla mnie mistrzostwo, pozdrawiam serdeczniei dziekuje, ze do mnie zagladasz, pozrawiam cieplutko:)

Anonimowy pisze...

Ania z Zielonego Wzgórza jak nic! Mi również przyszło takie skojarzenia, najpierw obejrzałam zdjęcia, a później przeczytałam tekst:) czyli to jest Ania, cudna Ania!!! dodatki rewelacyjne, przesłodkie! Muszę zrobić chociaż jedną tak damę, tak przystępnie opisujesz:))) Pozdrawiam cieplutko w mroźne popołudnie i życzę miłej niedzieli:)))

Anka pisze...

Prześliczna Ania!!!

Joanna pisze...

Ania jest wspaniała !!!!!!!!!!!

Unknown pisze...

Kolejna przepiękna Panienka. Również widzę w niej te cechy przez Ciebie wymienione. :)

Szydełkowe czary-mary pisze...

Kolejne cudeńko .
Uwielbiam damy i gdy tak oglądam twoje nabieram ochoty żeby jakąś zrobić ale chwilowo czasu brak.

haftyśka pisze...

to jest 100% dama i do tego przepiękna!

summer21 pisze...

nie wiem jak ty to robisz że jest przesliczna, na prawde jak prawdziwa laleczka:)

Peninia / Gosia pisze...

Ach jestem pod wrażeniem...cudowna dama...piękna. Podziwiam!
Dziękuję za odwiedziny na blogu:)

HaftyTiny pisze...

niesamowita!! i te dodatki oszałamiające, parasolka złożona i koszyczek z kwiatami- BRAWO!! napatrzeć się nie mogę, sztuka przez S

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Cudowna i dokładnie widać jej charakter. Pozdrawiam :)

Wygodna pisze...

Przepiękna! I te detale! Jestem pod wrażeniem:)

Robotkowe życie moje pisze...

Cos niesamowitego, piekna i skojarzenie idealne. Detale mistrzostwo swiata. Jestes perfekcyjna. Proponuje następną damulkę Pani Wiosna. Pozdrawiam cieplo.

Unknown pisze...

Wspaniała dama!!!
Widziałam ją też na flogu:)
Pozdrawiam serdecznie:)

Tânia pisze...

Witaj, przyjacielu!
Wasza wspaniała praca!
Wielki talent i kreatywność!
Dzięki, Tania.

teardesonhosbytania.blogspot.com

Anonimowy pisze...

No wreszcie mogę dodać komentarz! Piękne są te damy i takie wytworne. Chciałabym umieć robić na szydełku takie różne fajne rzeczy. Pozdrawiam :)

Baloska pisze...

Piękna dama:) Te wszystkie detale są przecudne, podziwiam Cię za cierpliwość.

Baloska pisze...

Piękna dama:) Te wszystkie detale są przecudne, podziwiam Cię za cierpliwość.

Gosia pisze...

Anna jest piękna!!! Urzekły mnie te kwiatuszki w koszyczku :))

z potrzebywnetrza pisze...

Witam Cię Kasiulko!!w moich progach!!!blogowych.Lalunia mistrzostwo.Pozdrówka ciepłe-aga

Dori pisze...

Trafiłam całkiem przypadkiem na twojego bloga i już nie mam ochoty z niego wychodzić:)
Ania jest rewelacyjna!!!

jolajka pisze...

Piękna, choć mnie od razu skojarzyła się z Panią Wiosną!
To chyba przez tę zieleń sukni
Pozdrawiam

Izabela pisze...

Rewelacyjna!
Cudowny blog... ile tu piękności... zostaje na dłużej i pozdrawiam serdecznie :)

Gosia Chryc pisze...

przepiękna ta dama :) dla mnie arcydzieło!!!! pozdrawiam Gosia http://hobbygosi.blogspot.com

tynka78 pisze...

piękne prace!!

gojka80 pisze...

O matko ze córką! Te damy są prześliczne !!! Gratuluję

pokrzyfa pisze...

rewelacyjna dama :)

agagbu pisze...

Wszystkie Damy masz piękne, ale ta jest najpiękniejsza!

Kasiu pisze...

Toż to Scarlett z Przeminęło z wiatrem :)

Cudna :)

Urszula Cz.Nardello pisze...

śliczna!!! Pozdrawiam :)

gosia szyje pisze...

Piękna :)

Beata pisze...

Kolejna ślicznotka :-))) ale tymi kwiatkami w koszyku po prostu mnie rozbroiłaś...