Licznik odwiedzin

czwartek, 14 czerwca 2012

Fioletowa kamizelka

Witajcie :)
Kamizelka nareszcie ukończona :)
Podoba mi się ale nie jestem z niej 
w 100% zadowolona :)
Maleńkie błędy są ale na szczęście 
nie widać :) 
Wzór prosty i łatwy w robieniu :)
Zaczerpnięty z Mała Diana na szydełku 8/2008
ale zdecydowanie nie trzymałam się opisu, hi hi

Moja kamizelka :










Fotki na ludziu czyli na mnie będą jak
mężuś zrobi ;)))

I na dziś to tyle :)
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :)
Witam nowych Obserwatorów :)
I pięknie dziękuję za komentarze :)

Miłego popołudnia!

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo ładna, bardzo mi się podoba! Świetny kolor i ciekawy wzór! Pozdrawiam:)))

Unknown pisze...

Świetna kamizelka :-)
Piękny kolor.
Pozdrawiam serdecznie.

Joanna pisze...

jak dla mnie - ładna i żadnych błędów nie widzę

Gosia pisze...

Chyba tylko oko detektywa dostrzeże błędy:) Bardzo fajny kolorek!

Anka pisze...

Jest super!

Ewa pisze...

Nie myślałam że tym wzorem może takie cudo wyjść !

Juta pisze...

Piękna i jak starannie wykonana.Cudeńko.
Pozdrawiam serdecznie

Robótki Tereski pisze...

Bardzo ładnie wyszła Ci kamizelka.
Kolore też piękny. Pozdrawiam.

Basia pisze...

Gratuluję wytrwałości :)

halszka pisze...

Jak dla mnie to bardzo ładna i mój ulubiony kolor,wzorek jest super
pozdrawiam

Emilia pisze...

Piękna kamizelka w kolorze przypominającym lawendowe pola w Prowansji
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Kiedy o mnie znów pomyślisz,
to też proszę wspomnij sobie,
że dziękuję Ci za wszystko
i życzliwa jestem Tobie.

zizi pisze...

Bardzo ladny kolor!

haftyśka pisze...

śliczna, przyda się skoro taka pogoda za oknem...

mazionta pisze...

Bardzo fajna kamizelka:) Niedociągnięć nie widać, a i fiolecik- mój ulubiony.

bierzkijeichodz pisze...

Kamizeleczka niczego sobie,ja nie miałbym chyba cierpliwości.Jak na razie tylko szyję na maszynie ... z przyjemności tylko.Pozdrawiam serdecznie.

Violetta pisze...

fikuśna jest ta kamizelka :)) i mój kolorek :)) pozdrawiam Viola

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Wyszła pięknie!

Julzube pisze...

Piękna kamizelka :) Podziwiam Twój talent i wytrwałość :) Cieszę się, że trafiłam na Twój blog, pozdrawiam

HaftyTiny pisze...

ale musi być w niej cieplutko:)) a sakiewka wyszła pod kolor!