Licznik odwiedzin

wtorek, 19 czerwca 2012

Nowa kreacja Christie

Witajcie :)

Dzięki Markowi już wiem, że moja czarnoskóra Barbie to
Style Magic Christie 1988 :)
Posiada ona dwukolorowe włosy i jest piękna :)
Kupiłam ją w dziwnym różowym wdzianku 
i z szopiastą fryzurą :)
Lalka ogólnie jest w dobrym stanie:)
Niestety nie posiadała żadnych oryginalnych dodatków.
Sama zrobiłam jej kolczyki i pierścionek
( z główki od szpilek, hi hi )
Dostałam też dla niej buciki :)

Po kuracji odnawiającej i w nowej sukience 
prezentuje się następująco :

















Prawda, że jest piękna :)

A dla porównania zdjęcia przed i po :) 




Chciałabym serdecznie podziękować Wam 
za komentarze i za to że zaglądacie do mnie :)
Cieplutko witam Nowe Obserwatorki :)

Miłego dzionka wszystkim życzę :)

20 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Ale ładna ta sukienka. Podziwiam twoją dbałość o szczegóły w jej wykonaniu. Pozdrawiam

Szydełkowe czary-mary pisze...

Kapitalnie to wykombinowałaś.

ToTylkoJa pisze...

Świetna kreacja. Bardzo podoba mi się jak odnowiłaś jej cudne włosy!:)

Pozdrawiam serdecznie i witam w gronie moich obserwatorów:)

Emilia pisze...

Kreacja świetna. Dobrze, że moja lalka jej nie widziała....
Pozdrawiam

marisol pisze...

Pod Twoją opieką dosłownie odżyła! Ślicznie jej w tej bieli :)

k studio handmade pisze...

świetny lifting,jest piękna:) pozdrawiam

Mars collector Barbie pisze...

Cieszę się, że mogłem pomóc Kasiu. :D
Twoja lalka wygląda ślicznie w bieli!
Sukienka jest czarująca.
Pozdrowienia

Violetta pisze...

No proszę jaka wyszła dama:)) ślicznie :)) pozdrawiam Viola

Joanna pisze...

seksy girl ! hihi
piękna odnowa

Robótki Tereski pisze...

Ładnie jej w tej sukience:)
Pozdrawiam.

halszka pisze...

Super wygląda a sukieneczka przepiękna.Czy dół jest zrobiony z piórek.
pozdrawiam

Dorota pisze...

Jakie śliczne te kreacje. :) Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Hello from Spain: This Barbie is very pretty. You did a great job with her. She seems new. The color of the dress looks great. Keep in touch.

HaftyTiny pisze...

nieźle się trzyma jak na swoje lata:))

Giga pisze...

Nie dość, że pięknie ubrana i uczesana, to jeszcze siedzi na super foteliku. Pozdrawiam.

Halinka pisze...

Niesamowita!!! Super!!! Pozdrawiam

Unknown pisze...

Przepięknie ją wystroiłaś:)

Juta pisze...

Przepięknie się prezentuje.Super.
Pozdrawiam.

Marille pisze...

Witam po raz pierwszy.
Gratuluję ślicznych zdjęć. Kreacja ciemnoskórej ślicznotki też mi się bardzo podoba :)
Zapraszam również do mnie :)

Meg13 pisze...

Oj jaka ona piękna zawszę podobały mi się Barbie murzynki :)Są prześliczne i jedyne w swoim rodzaju :)Ubranko jest piękne i bardzo do niej pasuję :)
Pozdrawiam